Kızlar trendyoldan bisey alıp eksik geldiğinde sonucu ne oldu yaşayan varsa yazabilir mı ben 5 tane makrome iplik aldım 2 tane geldi pakette ve faturada 5 tane görünüyor kargocu belki sonradan gelir falan dedi ama sanmıyorum ben magazayla iletişim kuramıyorum trendyolla iletişim kurdum mağdur olmazsınız ücretiniz yatar kamera kayıtları vs oluyor inkar etme gibi şansları yok kargoda da ds ölçülüyor dedi dönüş yapacaklar ama aklım hala orda kaldı var mı yasayan böyle bir şey