Bugün doktora gittim arkadaşlar. Doktor karnı geniş biraz diyor omuz takılması riski var diyor ha bu bütün doğumlarda var ama size bunu söylemem gerekiyor dedi ha öyle bişey olmayabilir sorunsuz da doğabilir çoğunlukla dedi çocuk da ölçtüğümden (3950) daha düşük kilolu doğar büyük ihtimalle ama benim bunu söylemem lazım diyor bugün sezaryen önerdi. İstersen bugün yatış yapayım dedi kabul etmedim bu kadar bekledim kendi sancısıyla gelsin. Gayet sağlıklı bekleyebilir gününü dedi. Böyle bir durumla karşılaşan var mi ?