Seheremre Arkadaşlar merhaba ben 3 gün önce hamile olduğumu öğrendim , adetimin üzerinden 10 gün geçmişti kan verdim ve değerim 18.700 çıktı ertesi gün verdim 24.000 çıktı normal mi doktora sormaya tekrar gidemedm
Meless Seheremre normal bence ama doktora gidin bebeği görürsünüz kalp atışınıda dinlersiniz bu değerlerle. 2 katı artmamış ama bana normal geldi
Nurtrky Seheremre 1 gün arayla verdiğiniz için iki katı çıkmaz artış güzel bence artık doktora gözükün kalp atışı bile olabilir baya yüksek