busra_55 Kızlar 31 haftalik hamileyim arada alt tarafa sanci vuruyor akıntım da arttı karnım da agriyo arada. Daha pazartesi günü gittim kontrole her sey normaldi suyum falan da bol çok şükür. Bilgisi olan yazabilir mi takıntılıyım biraz da normal midir ki
Burcin-98 busra_55 canım bende suan 34 haftalığım benim de hala var senin gibi doktor çok normal olduğunu söyledi doğum zamanı yaklaştıkça bebek irileştiğiiii için rahme baskı yapıyor haliyle ağrı ve akıntı oluyor fakat akıntının rengi de önemli tabi ki bu durumda