Minikbezelyem Selam güzel anneler, hamilelikte adaçayı önerilmiyor düşüpe sebep olduğu için. Son haftalarda doğum için içilebilir gibi birşeyler okumuştum. İçeniniz var mı? Doğum başlamasına yardımcı olur mu dersiniz 😬acaba şimdi de zararlı mıdır?
Hanz Minikbezelyem ben ebe desteği alıyorum 36+3 günlük hamileyim suan ebe 37 catı muayenesinni yapacak ve sonra hurma adaçayı falan yememi icmemi söyleyecek
Duygusuz Minikbezelyem evet acılma için içebilirsiniz bugun dr um bana ahududu yapragı cayı verdi acılma nın cabuk olması için günde 3 defa iç yarın gel dedi büyük ihtimal yarın doguma alacak beni
Sevde0281 Minikbezelyem yengem son haftalarda sürekli içti doğumu tetiklesin diye ona rağmen olmadı zorunlu sezeryana alındı
Eminos123 Minikbezelyem oglumda 38 haftadan sonra baslamistim icmeye sanirim dogumu destekliyor acilma yapiyor doguma faydasi var gunde 1 -2fincan içebilirsiniz