Bende adetimi beklediğim günde yaptım ama çıkmadı aşırı iştah açılması göğüs acısı kasık ağrısı var cokta umitlenmek istemiyorum ama beklesem mi gidip kan versem mi bilemedim bi tarafim pazartesiye kadr bekle diyor diger tarafim git diyoe ama üzülmekte istemiyorum 😞 acaba testlerin yanılma payı var mıdır