Edanur9601 Anneler sizce hamilelikte çay zararlı mi çoğu insan vitamini düşürüyor çay diyor ama çaydan vazgeçemiyoruz 🤦♀️ Sizin fikriniz ne sizce zararli mi ?
Ortmenanne16 Edanur9601 36. Haftamdayım çay icmedigim bir gün yoktur sanırım açık içiyorum bazen limon atıyorum içine bugüne kadar tüm vitamin ve demir testlerim normal çıktı oturup bir demlik bitirmedigimiz müddetçe ben sorun olarak görmüyorum çayı 🙏🙏🙏
ozgeya Edanur9601 Doktorum günlük 200 ml’i geçmemesini söylemişti. Ben de çayı çok seven bir insanım ama içmedim hamileliğimde. Sonuçta kafein içeriyor, demir eksikliğine sebep oluyor. Bunlar da hamilelikte sakıncalı.
Zezeeeyyldrm Edanur9601 gunde iki tanenin hicbir zarari olmaz demisti bir doktor tabi her seyin fazlasi zarar yeterki dozunda olsun
Merineri Ben sabah akşam 2 şer bardak içiyorum, çok seviyorum dayanamıyorum 😅inşallah bir şey olmaz 🙏🏻
Rabianida Merineri ahahaha keşke bende sabah akşam toplamda 4 tane içsem 🤪ya çaysız basım dayanablirim bilmiom kahvaltıda en az 6 bardak bide akşam bi okadr içiom 😔ama elimde değil eşimde sürekli uyarıyor bak okadar vitamin kullanıyon az iç bari dio ama içkim yok sigaram yok bana karışma diom 😂😂😂oda susuyo😂
Maria9 Bende içiyorum hiçbir tahlilimde sorun çıkmadı çok şükür doktor tavsiye etmiyoruz demişti sadece ama biz Türküz çaydan vazgeçmek biraz zor 🤷🏻♀️😃 limon sıkıp içmenin zararı yok diye biliyorum
Merineri Rabianida ohh maşallah, benim hamilelik öncem gibi 😅 ben kendimi kısıtlıyorum mecburen, açık ve limonlu sevmiyorum çayı ne yazık ki. İçiyorsam tadıyla az içeyim diyorum 🙈 siz kaç haftalık hamilesiniz?
Msydn6 Edanur9601 Benim doktorum kahve kafein çay 3 beyazı falan yasaklamıştı çayıda açık olmak şartı ve birkaç bardağı geçmemek şartı ile demişti 🤷🏻♀️
Hlme-26 2 ay boyunca her sabah kahvaltıda açık çay içiyordum kansızlık ve Demir eksikliği yaptı bende