cupcakes Merhaba,
Sezaryen tecrübem yok ancak başka sebeplerle genel anestezi altında ameliyatlar oldum ve pek sıkıntı yaşamadım. İlk ayağa kalktığınızda başınız dönebiliyor mümkün olduğunca tavana bakın ve kolunuza bir yakınınız girsin eğer çok dönerse hemen yatağa oturun.
Sizin diğer hastalarla ilgili tecrübeniz nasıl oldu?
Her şey hem siz hem bebeğiniz için yolunda gitsin, inşallah. Bebeğinizi sağlıkla, kolaylıkla kucağınıza alın, güle güle büyütün, huyu - bahtı güzel olsun inşallah.