Yasmink Kızlar bugün kontrolüm vardı 31+6 yım bebeğim 1857 gr 42 cm nasıl sizce? Ve sizinkiler nasıl?
aydinaleyna61 Yasmink bizim kontrolümüz yarın 32+1iz şuan bakalım bizimkinin kilosu boyu nasıl sağlıklı olsunlar da kilo boy haftasına göre uyumluysa hiç önemli değil
Alperefet Yasmink 32+0 da 1930 gramdı benimki de haftasıyla uyumlu dedi doktorum ana doğum pozisyonuna dönmemiş henüz sağlıkla gelsinler inşallah
Yasmink aydinaleyna61 doktor iyi gayet dedi 4 gün önden gidiyor o da şekerden dolayı ama mutluyum çok şükür kilosu iyimiş☺️
aydinaleyna61 Yasmink bebeğin pozisyonu dönmüş mü acaba birde sezeryan mı normal mi düşünüyorsunuz ve tahmini bir doğum tarihi söyledi mi doktorunuz 😂 biraz fazla soru sordum kusura bakmayın 😊
Yasmink aydinaleyna61 yok estagfurullah☺️Bebek dönmüş baş geliş olmuş genel anestezi sezeryan istiyorum doktorum da öyle yapacak zaten nisan başı sanırım tahmini☺️
aydinaleyna61 Yasmink bende sezeryan istiyorum 28 haftalıkken gittiğimde bizimki pozisyon olarak dönmüştü ama doktor daha alanı geniş yer değiştirebilir falan demişti yarın acaba bana gün verir mi
Yasmink aydinaleyna61 37 de konuşucaz bunları dedi şimdiden bunlarla meşgul etme kendini dedi doktor ama ben kesinlikle sezeryan olucam normal doğum yapabilecek biri değilim zaten doktor da bunu biliyor yani diyecek o ki daha gün vermez 37 e gelince konuşuluyomuş
aydinaleyna61 Yasmink bende seninle aynı durumdayım normal doğum kesinle düşünemiyorum acı eşiğim sıfır tamam sezeryanında zorlukları var fakat o sancıyı çekebileceğimi bile hayal edemiyorum Teşekkür ederim cevapların için sağlıklı günler dilerim 😊
Yasmink aydinaleyna61 aman ne gerek var çekmeye ben o kafadayım bi de anksiyete var bende hiç çekemem sancı mancı🙄😀
Elifberk Yasmink Teşekkür ederim 🧿🙏🏻🤗 size doktorunuz 4 gün önden mı gidiyor dedi. Bizimde önden gidiyor ozaman 🙈
Yasmink Elifberk evet bende gebelik şekeri var ama iyiymiş bir sorun yokmuş çok şükür kontrolller çok hoşuma gidiyor sabırsızlıkla bekliyorum gelsin diye☺️😀