gulnur-123 20.hafta ve öncesinde olan erken doğum, Allah korusun ölüm vb gibi durumlar düşük olarak geçiyor. 20.haftadan sonra olanlar da bildiğim kadarıyla erken doğum ya da ölü doğum olarak kaydediliyor. O nedenle düşük tehdidi demiş olabilirler.
Ben de 18 haftalık oldum bugün, 13 ve 17.haftalarımda ciddi kanama yaşadım. Şükür bebek iyiydi. Sebepsiz kanama alanı olmuştu rahimde. Kanamalardan sonra lekelerim de geliyor. Protestan kullanıp dinleniyorum. İnşallah hepimizin sıkıntısı hemen geçer