Seftali1 13+6 haftalık hamileyim dün ultrasonda 15 haftalık olduğunu söylediler normal mi neden olur ?
Kubra-kurt-aksoy Seftali1 nedenini bilmiyorum fakat benim doktorum da bana 1 hafta önden gidiyor dedi ve bunun sorun olmayacağını söyledi 🙃
kahve-cekirdegim Seftali1 benimde son adete göre 11+1 ama gelişimi yani ultrasonda 11+6 2 hafta önde yada geride olması sorun olmuyor diyorlar
ali0707 Seftali1 banada kafası önden gidiyo demişti doktor. Ama bunun sıkıntılı bişey olmadığını genetik faktörlerden dolayı böyle olabileceğini söyledi. Koca kafalı mıyız yani diye düşünmeden edemedim 😂😂
Seftali1 Gokceeeee-_ yani çok doğru ama birden bire böyle birşey duyunca ki ben çok zayıfım merak ettim 😂
Kubra-kurt-aksoy Seftali1 ben açlık kan şekerimi de ölçturdum bir şey çıkmadı. Bı de tokluk kan şekeri vericem bakalım inşallah bir şey çıkmaz. Ama bende böyle bir şey duymuştum
Gokceeeee-_ Seftali1 Bende çok zayıftım tam 8 kilo aldım ve çok şükür bebeğim kilo alıyor benim yediklerim ona gidiyor 🥰
kahve-cekirdegim Seftali1 bende ilk neden önde diye düşünmüştüm ama bişey olsa doktorum söylerdi zaten :)
Kubra-kurt-aksoy Seftali1 ben şeker yüklemesini istemediğim için ölçtûrdum eğer siz şeker yüklemesi yaptıracaksanız gerek yok bence
Seftali1 Kubra-kurt-aksoy şeker yüklemesi yaptırmayı bende düşünmüyorum doktorum gerekli görürse yaptırırım tabi ama 🤷