2626262782ayse benim durumum benzer ama farklıydı. Gebeliğimin 12. Haftasımda kanamam başladı. Her hafta kanama ile doktora gidiyordum. En son 20. Haftada kanamam oldu. Ayrıntlıda bebeğin altında kan biriktiğini ve erken doğum, bebek ölümü, plesantadan erken ayrılabileceğini… kısacası herşeye hazır olmamı istediler. Kanama artık dışarı çıkmıyor içerde kalıyordu. Şu anda 35 haftalık olduk şükür. Gelişimimizde iyiymiş. Ben 4 kilo aldım ama bebeğin kilosu iyi dedi doktor. İnşallah sıkıntı olmadan bebeğimizi alırız kucağımıza. Sizinki henüz çok ufak. Büyüdükçe kaybolur inşallah 🤲🏻🤲🏻 Sağlıklı gebelikler 😊