busraerdalll Kızlar 21 haftaligim çatlak kremi ne başlamak istiyorum geç bile kaldık sizce ne önerirsiniz ne iyi gelir
Muratnannesi busraerdalll ben ilk hamileliğimde hiç çatlak kremi kullanmadım hergün bebe yağı sürdüm hiç çatlağım yok. Şimdi yine hamileyim hemen bebe yağı aldım
cicicivciv busraerdalll bende hamilelik başından beri lierac krem kullanıyorum şu an 9. Aydayım çok şükür hiç çatlamadık genetik diyorlar ve bol su için diyorlar onlarda etkiliymiş