aydinaleyna61 Sedaerhan sezeryanı siz mi tercih ettiniz acaba ben sezeryan doğum düşünüyorum şuan 32 haftalığım yarın kontrolüm var sence gün verir mi yarın bana sizde kaçıncı haftada vermişlerdi gününüzü acaba
justwaiting Sedaerhan sezeryan 38-39 da genelde yapılıyor diye biliyordum 36.haftaya gün vermesinin bir sebebi var mı doktorunuzun? Hayırlı doğumlar dilerim bu arada 😊🤍🌼
Beyzabuglem Sedaerhan bende 35 hafta 3 günlüğüm bende Martin 1 de sezeryan olacağım ikinci doğum olcak erkenmi acaba günü normal günüm 14 Mart
Gzdsrm Rabbim sag salim kucagina almayi nasip etsin canim bizde 34 olduk muhtemelen sezeryan olcaz bizimde martin 2. Haftasi falan olur heralde ben hastane cantami hazirliorum yavastan bi heyecan basmio deil 😍
Sedaerhan aydinaleyna61 ben de 36 hafta da gün verdi panik atagım var diye zorunlu sezeryan .sizin de cok kalmamış çatı muayenesi yaptıktan snra söyler size
medosegemira Bende 1 mart istiyorum da bakalım pazartesi ameliyat için hazırlık yapıcaz dedi doktor sanırım gün de vercek İnş 1ine verir anamın dogum günü😅😅
Melek_moms medosegemira benimde babmin canım 1 mart 36+0 im bazı uygulamalara göre bazılarına göre 35+4 🙄
Mom0101 Sedaerhan ay bende de panik atak var aynı günlerde dogum yapıcaz. Ama ben subatın son haftasina istiyorum zaten marta kalırsa kendisi gelirse falan korkuyorum. 36+3 üm 38 basına isticem uygunsa
Sedaerhan Melek_moms cok oynama yok ama 2 gün olsun 36.hafta diye say canım benim doktorum bir kaç gün geç alıyor