Mervee26 Baby20-21 doktorum ıhlamur içebilirsin demişti. Bir yere kadar içtim de ama sıkıldım artık 😊
Mavi87 Baby20-21 roiboos kullanıyorum ama karışık olmayandan. Bazen sabahları bir fincan kavunlu beyaz çay
Gizem_Cengiz20 Mavi87 çok merak ettim görüntüsünü atabilir misiniz ? Ve doktorunuz bu çay için ne dedi ♥️♥️
Serendipity Duruaslan sizin dogum yaklasmis diye adacayi ve ahududu icebilirsiniz ama oncesinde erken doguma ve dusuge sebep oldugu icin ikisi de yasak soran arkadas kac haftalik bilmiyorum ama uyarmis olayim yine de
Baby20-21 Serendipity 10 haftalığım evet adaçayının birde yeşil çayın yasak olduğunu biliyorum yinede sizlere sorayım dedim
minikkuzummmm Baby20-21 yeşil çay zararlı mı 😳 ilk kez duydum ve ben tüketiyorum şuan tedirgin oldum🥺
Peraaaa Baby20-21 aa bilmiyordum Doktorum içebilirsin dedi ve tansiyonum her gittiğimde normal çıkıyor
Ebrulisss Kesinlikle bitki cayini doktorum ilk uc ay onermedi .. gunde bir fincani gecmemek sartiyla . İhlamur , yasemin ve papatya cayi tuketebilirsiniz doktorum oyle soyledi gunde bir vardagi gecmeyin ..
merve0128 Baby20-21 bitki çayları gebelikte riskli kesinlikle doktorunuza sormadan kullanmayın kötü sonuçlara bile yol açabilir. Haftanıza göre gebeliğinizin sağlıklı ilerlemesiyle ilgili doktorunuza sorduğunuzda söylüyorlar.