İyi günler bugün doktora gittim kalp atişini dinlemek için karından baktı iki bebegiminde kalp atişini gördüm fakat dinleyemedim alttan dinleyelim dedim doktor gerek yok dedi görmek ile duymak arasında fark yok dedi normal mı yaşayan var mı aranızda 6+4 üm