Bende 16 da hissettim pıt pıt yapıyor kısacık süreyle suan 22 haftamdayım mesela o his öyle yer etmişki hergün hissetmek istiyorum olmadığında boşluk hissediyorum Alışacaksınız bebek mi değilmi diye anlıyorsunuz zaman geçtikçe bende acaba nasıl bi his diyordum ama öyle farklı mi
mümkün değil ayırt edememek ❤️