Dbe24 [silindi] Klinik gibi bi yer Alsancak Mr adı googleye yazarsanız konumuıkıyor hemen arayıp randevu almanız lazım ben randevuyla gittim
Miskokulum35 [silindi] tepecik hastanesi değil burası. O hastanenin yan tarafı başka hastane. Alakası yok tepecik evet kimse beğenmiyor ben oraya gitmiyorum zaten. Ben çok memnunum doktorumdan da hastaneden de temiz.
Ebrulisss Ben medifamaya gidecegim.evim oraya yakin dkye ama arkadasim daha iki hun once alsancak mr ye gitmis 350 tl ve cok güzel ilgilendiler 30-40 dakka arasi surdu bayagi iyiydi dedi
[silindi] ErsiNuray bende öyle detaylı benim için çok önemli o yüzden 16. Haftadan beri araştırma yapıyorum