HilalAnl Kızlar merhaba ben 20gün önce spinal sezeryan la doğum yaptım gögus ucu yarası şu bu derken 20günlük olduk ama ben çok halsiz uykusuz bitkin hissediyorum cocugumla ilgilenemiyomuşum gibi geliyo devamlı ağlama isteği var üzerimde aynı şeyleri yaşayan varmı kendimş çok huzursuz yetemeyen bi insan olarak görüyorum napıcamı bilmiyorum 😢🤱🏼😭
Firdess HilalAnl aynen canım 11 günlük oğlum var gündüz bişeyim YÖK akşam olmaya başlayınca inanılmaz şekilde ağlamak istiyorum
esma06 Bende 5 gün önce Doğum yaptım sezeryanla aynı şekil hep aglama istegi var üzerimde herseye ağlıyorum. İlk çocuğum bi anda bu kadar uykusuzluk dikiş acısı göğüs yarası hepsi çok zor geldi. Allah yardımcımız olsun geçer heralde bu günlerde
Edayekta Gecer kizlar gecer ben ikinci kez yasayacagim bu duyguyu.ilk bebegimde inanin bende oyle oldum kendimi cok kotu hissettim ama vucut git gide uyum sagliyor annelige sakin kendinizi koyuvermeyin kalkin bebeginizle ilgilenin esinizle evinizle aglayinda aglamak kadar rahatlatan birsey yok bence ama geciyor inanin ki
HilalAnl Edayekta inşlah geçer sanki geçmicek gibi kendi kendime suçlanıyorum sanki anneliği beceremıyorum
Heda Bende tek kendimi zannediyordum .demekki herkes yasiyormus Allah yardimcimiz olsun guzel telaseler bunlar cok sukur kucagimiza aldik evlatlarimizi 💕
esma06 Heda benim bebeğimin rengi biraz sarı gibi dedi doktor yarın bakacak inşallah öyle bişey çıkmaz 🤲🏻
Annee6 Tam 1 hafta surekli agladim. 'Nasil bakicam, erken mi yaptik, uykusuzluga yorgunluga dayanabilcem mi, esimle ister istemez uzaklastik bebekle ilgileniyorum surekli onun ozlemi'.. Bunlari dusun dusun. dedim sen ona o sana alismak zorundasiniz artik dunyaya gelmis ve bana muhtac. Sonra oylede guzel bakabiliyormusum ki yapamam dedigim herseyi cokta guzel yaparmisim. 2 aylik oldu simdi oglum uyudugunda uyansin hadi diye bekliyorum. Hala temizlik yapamiyorum, kendimle ilgilenemiyorum, zar zor yemek yapiyorum ama bu gunlerde gecicek biliyorum ve keyfini cikarmaya bakiyorum 😊😊