frauz Sevgili anne adayları benim karnım oldum olası sert 30 dan beri, yani çok nadir gevşek durduğu olmuştur. Var mı böyle olan?
Gulizarerdogan frauz benim doktorum karnın sertleşirse kendini yorma en az 3 saat yat dedi erken doğuma neden olur dedi benimde sertleşiyor arada yatıp dinlenince birazda olsa yumuşuyor sizinki de ondan mı bilemedim
Attent frauz 33 haftamdayim sert oluyor tas gibi uzanip ndinlenince geçiyor erken dogum habercisi dedi doktorum
sntn Attent benimde sürekli sertleşiyor dün cam balkonu sildim balkonumda baya büyük aşırı kasıldı sertleşti sancılarım oldu hatta gün içinde sürekli sertleşiyor markete giderken felan da aynı şekilde
Attent sntn aynen senin gbiyim oyle olduğum icin nts bağladi doktor karnimi sanci cikti altan bakti ebe acilma yok hic is yapma yerinden kalkma sakin dedi 4 haftam kaldı dayanacam :)
sntn Attent beni de bağladılar nst ye ama doktora gidince nst ye girince sanki çocuğa bir şeyler oluyor 😂😂😂 derdi benle galiba