Merhabalar ben daha öncede sormuştum ama sanırım bu konuda fazla bilgisi olan yok Geçen hafta sağlık ocağına gittim şiddetli baş ağrısı ile belki Parol falan yazar diye düşündüm.
Idrarda protein ++ cıktı.
Tabii ben endişe ettim Eve geldim Üzerimi değiştirdim Bu sefer özel hastaneye gittim orada idrarda protein çıkmadı.
Hangisine güveneceğimi şaşırdım.
22 haftalık hamileyim geçmeyen çok şiddetli baş ağrım var bir haftadır Kurtulamadım Bu baş ağrısından ama normalde migren hastasıydım acaba diyorum migrenin mi tuttu ya da bu protein kaçağından falan mı başım ağrıyor bazen karın ağrısı ve kusma oluyor her gün değil ama iki günde bir kustum oluyor.
Migrende kusma yapıyor bu protein kacagındada yazıyor nette.
Bu Protein kaçağı denen şey çok mu tehlikeli başına gelen var mı Nasıl bir yol izlemek lazım en kötü sonuç ne olur bilen var mı Ya da başına gelen var mı ne gibi sonuçlar ile karşılaştı. Son kez, tansiyonm en yüksek 13.8 gördü onun disinda düsük. 🤔🙏
🙏