Kizlar merhabalar ben henüz daha çiçeği burnunda bir gebeyim 6 haftaligiz ve benim sabah olsun aksam olsun güzel birşey olsun veya olmasın bu ara gözyaşım sel oluyor tecrübeli bu haftaları atlatan güzel anneler sizce bunlar normalmi tam olarak ne zaman son bulacak .
Bebeğim olacak diye çok mutluyum ama bir o kadar da duygusallık ağlamam bitmiyor durmuyor . Güzel öneri ve yorumlarınızı bekliyorum ❤️