40 günden sonra 1 ay kadar korse kullanmıştım ben işe yaramıştı. Bence sezeryan normal doğum hiç farkı yok göbek kalıyosa kalıyo geçiyorsa geçiyo. Yani benim çevremdende gözlemlediğim öyle kaç normal doğum arkadaş hala göbekli geziyor aylar yıllar geçsede. Biraz genetik biraz metabolizma. Doktorum korsedense kendin karnını içeriçekip yürü zor olur ama kalıcı olur demişti. Bana korse daha kolay geldi tabi😀