Fersah ayy canıım o haftalarda resmen süründüm ya🤢🥴. Ama biliyormusun benim çevremden örnek vericem sana, aşırı bulantısı olanın bebeği kız oluyor sanırım. Bunu büyükler dedi bana ama olurmu ya ne alaka demiştim. Pek inanmam çünkü kuzum… ama erkek 6 tane tanıdığım var bulantıları oldu ama hayatları berbat olmadı canım. Belkide seninde kızdır 😍😍
Sana bi yöntem söyleyim canım bana biraz iyi gelmişti. Sabah uyanır uyanmaz zeytin al ağzına bütün tuzunu, suyunu emip bitir, en son çekirdeğiyle beraber yut 🤭🤭 2 tane zeytini yerinden kalkmadan tüket. Bi anda çiğneyip bitirme ama yavaşça tuzunu emerek yiyeceksin. Mideye aşırı iyi geliyormuş 2 tane zeytin çekirdeği. Eritiyor asiti çok araştırdım korkma.