Mavi87 Mom050 ya canım benimm.. çok teşekkür ederim… ne yapıp edip kız çocukları sevdiriyor kendini. Dilli oluyorlar 😁🥰 inşallah Rabbim seninde gönlüne göre verir canım seninde sağlıklı hayırlı kız evladın olur inşallah 🥰🥰
Mom050 Mavi87 öyle gerçekten aırf o yüzden istiyor zaten aminnnn duan için çok teşekkür ederim, hamilelerin duası kabul olurmuş tutar belki ☺️ kızım olursa seni bulup yazıcam burdan inşallah 🤭
NilayRuya Mavi87 amin canım amin Rabbim sağlıkla dünyaya getirip analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah hepimize💗💗💗
Mavilotta Mavi87 Yaaa çok sevindim sağlıkla kucağına alırsın inşallah 😊😊💙💙💙 Çok farklı bir heyecan yaa kız bebek 😍😍
Mavi87 @Guneyinannesi1 inanki şok oldum. Polisler almış ayşeyi öylemii. Ayy 7 ay az mı canım. Çok kötü oldum ya. Bide doktor yaa. Kime güvencezz. İyide safmı bu kadın nasıl bilmiyorki yani vermiş ilacı yaa.. burdan devam edelim postu kapattılar
GizemKaplan Mavi87 bebişim konuyu tam olarak kaçırdım da senin gittiğin doktorla bir alakası var mıydı?
Guneyinannesi1 Mavi87 evet farkettim kapanmis…. Öyle işte çok ovuyorlardi bide bende gittim bi iki kere de para konusunda anlasamadık gitmedigim daha.. Ismini vererek de konusuyoruz şimdi valla basimiz belaya falan girerde 🤦♀️😆
Buketkucuk Mavi87 cinsiyeti sorabilirsin, beslenme şekli önerisi alabilirsin, düşünüyorsanız cinsel ilişki önerisi alabilirsin, tahlil yaptırdıysanız sonuçları ile ilgili bilgi alabilirsin😇
Mavi87 GizemKaplan yok kuzum ama aynı hastanede o kadında. Duymuştum adını. Ayy çok şaşırdım ben yaa. 7 aylıkmış 😔😔 nasıl olur canım doktorlarada güven olmazsa napıcaz. Valla ben zaten verilen ilacı çok araştırıyorum evde.
Mavi87 GizemKaplan o değilde nasıl korkmuyorsun kuzum sen nasıl okudun onları, azıcık son cümleyi okudum kadının bi cevabından, hemen postun aşağısına indim. Ben çok tırsağım yaaa😁
GizemKaplan Mavi87 evet evet kesinlikle bende öyle ilk kan hapiyla d vitamini verdi araştırmasigim yer kalmadı neden ikisini veriyor ve doğuma kadar içmek zorundayım diye her anneye yapılıyormuş bu arada ondan sonra rahatladım da içtim , gerçekten doktorlara da guvenemiceksek napicaz bilmiyorum bende çok üzüldüm çok acı bişey çok
GizemKaplan Mavi87 😂😂 biz böyle akrabalarla yada işte eskiden mahalleden arkadaşlarla toplanınca birbirimize korkunç hikayeler anlatırdık sağdan soldan duyduklarimi falan ben tabi akşam uyuyamazdim annem yine mi korkulu şeyler anlattınız birbirinize diye kızardı buydum hala değişmedi😂 korku filmi izlerim ama uyuyamam yine de yapicagimdan da geri kalmam çok acayip bı şekilde 😂
Mavi87 Mom050 oyyy minnoşumm tutunuyor annesine yavruşş. Sıvı çok önemli canım sakın ihmal etme. Doktorum bana yiyemiyorsan önemli değil ama sıvı çok çok önemli demişti aklında olsun kuzum
GizemKaplan Mavi87 o bende var galiba annem de aynı şeyi söylüyor😂 ilk anasinifina beni biraktiginda gidiyor gibi yapmış kapıdan beni izlemiş sessice agliyormusum öğretmen gelmiş teselli etmesi için ben alışmam lazım biliyorum demişim😂 annem hala anlatır 😂
Mom050 Mavi87 ayy son günlerde suyla sorunum var 🤦♀️kokuyor gibi geliyor. Üstelik idrar yolu enfeksiyonu geçmişim var susuz kalınca nüksediyor napıcam diye dövünüp duruyorum suya limon nane falan atayım kokmaz belki dedim ama zararı olur mu diye bilmediğimden denemedim henüz 🤦♀️
GizemKaplan Mavi87 yaaa şimdi düşünüyorum da biz de yaşicaz bizim cimcilerimiz için aynı şeyi bu sefer de onu okula birakip eve geldiğimde alışmam lazım diye aglicam sanırım zaman ne acayip😂😂😂😂