Kediannesi123 Mavi87 yaaa hayırlı olsun 😍😍 benim bebeğimin cinsiyeti de erkekmiş kaç gram boyunu falan söyledi mi gereksiz bir detay ama merak ediyor insan 😅
Mavi87 Kediannesi123 söyledi canım hatta çıktısını verdi herşey yazıyor kilo boy, kafa ölçüsü, karın ölçüsü. Hepsi çok güzelmiş şükür
Gull_94 paradiseeeeee benım ıcın ısını ıyı yapıyo olması yeterlı acıkcası bubyarz sıkaytlerı zaten gırıste konsuyors her gıdste tansıyon kılo olcumu ıdrar tahlılı yapılıyo sonra ultrasna gırıyorm bana acıklama yapmasını beklemıyorm cnku ısını ıyı yapsın yetıyo bana gormek sadcee bebek saglıklıysa tamamdr
Mavi87 paradiseeeeee ben önceki doktorum değiştirdim canım. Hiçbirşey söylemiyordu. İlk haftalarda başka doktora gidiyordum sinir etmişti davranışı beni..
Mcakir Mavi87 Benimde bir prensesim olucak😍 Allah bağışlasın çok sevindim. Sağlıcakla kucaklayalım bebişlerimizi🙏🏻🧿💞
Mavi87 Dnzz888 yaaa canımm 🥰🥰 çok teşekkür ederim. Bir kadının kızı olması çok güzel birşey. Erkek evlatta çok tatlı tabi ama kalbimden geçeni verdi şükür Rabbim 😊💕
AybukeA Mavi87 ben genel de bunu yiyebilir miyim, sunu icebilir miyim, kac bardak çay içebilirim tarzi sorular soruyorum 😅 en son hamile pilatesi yapabilir miyim diye sordum 🙄
Mavi87 irorkay yaptırdım 🥰 çoğunluk erkek dedi bende erkek hissediyordum hatta rüya görmüştüm. @Gulsen4224 yine bildi maşşallaaahh
gonul0604 Mavi87 Boy kilo sorardım hep birde neler yiyeyim hangi hareketlere dikkat edeyim takviye vitamin alayım mı gibi sorular sorardım hep🌸❤️
Mavi87 irorkay canım banada hep erkek dediler gülşen kız dedi. Kızım olacakmış gülşene sorsana, sordunmu
Dnzz888 Mavi87 Canım ben sorularla yola çıkıyorum,o odaya girince her şeyi unutuyorum 😁 Eve gelince whatsapptan yazışıyoruz😊 Ama genel olarak her kontrolde gereken şeyleri söylüyor zaten.
Mavi87 Dnzz888 canım bende not aldım, burada arkadaşlar birkaç soru söyledi 🤭 sağolsun doktorum ben sormadan söyledi zaten 😊 benimde aklıma gelen olursa whatsapp tan yazarım dediğin gibi 😁