elisa_ 40+2 deyim sancı ve ağrım yok , bazılarınız biliyor beni. Bugün muayene gittim açılmada yok fakat bebeğin kafasında kan akımında yavaşlama olduğu için doğurtmak gerekir dedi doktor. Yarın sabah suni ile başlatacaklar duanıza ihtiyacım var
istanbul3434 elisa_ Rabbim guc kuvvet versin yardimcin olsun, insallah cok kolay ve saglikli bir dogumla yavrunu kucaklarsin🙏
Yagmurbegum elisa_ Allah yardımcınız olsun. Sağ sağlım alın kucagınıza insallah. Bende 40+2 deyim. Bu sabah bende kontrol oldum nst falan hafif cıkıyor sancı. Benim ilk doğum 40+5 de suni ile oldu buda öyle olcak bu gidişle 🤦🏻♀️
elisa_ Yagmurbegum benimde ilk doğum , çok istedim kendi sancımı ama olmadı , suni ile doğurmak daha mı iyi kötü mü bilmiyorum, açılma olmazsa ne yapacağım . Çok korkuyorum ağlıyorum 😞
YazeeL elisa_ korkmayın en güzel şekilde olur inşşşş bebeğinizi kucağınıza alınca herşey unutulup gider boşuna ağlamışım diyeceksiniz siz son günlerin keyfini çıkarın son günler bol bol gezin kafa dağıtın bakarsınız kendiliğinden başlar süreç
Yagmurbegum elisa_ benim ilk doğumda 2cm acıklıkla yatışım yapıldı hemen suni verilmeye başladı. Ilk basta bır sey anlamadım bir iki saate fazlasıyla hissettim sancı hıc kesılmedı zorlandım ama sonunda basardım kızım iki yasını gectı sımdı. Hep hareket edın tavsıyem plates topunda zıplayın kolaylastırıyor acılmayı. Başarıcaksınız sızde kendınıze inanın. Güzel haberlerinizi bekliyoruz 🥰
elisa_ Yagmurbegum sedasenturk YazeeL Hepinize dua ve destekleriniz için çok teşekkür ederim rabbim inşallah kolay doğum nasip eder size de bana da ♥️♥️