Hiçbir yerden bilgi alamadım.Size sormak istedim açık öğretim okuyorum .Ama bebek doğunca derslere bakamayacağım sanırsam o yüzden bu 2.dönemde kayıt dondurmak istiyorum .Dahalık birinci sınıfım .nasıl olacağını bilen var mı ? harç ücretini ödememek yeterli mi dondurmak için