Ben de dün tahlil yaptırdım e nabızda insülin direncim 5.66 çıktı. Ama ben bebek sahibi olmak istiyorum . Direncim olmasına rağmen bebek yapsak ne gibi sıkıntılar olur bilgisi olan var mı ? Doktor kesin önce direnci düşür sonra bebek yap diyecek ama ben daha fazla beklemek istemiyorum 🙁