Smyrhcr Selammmm kızlar 38+6 dayız aşırı uykum var bu hafta uyumalara doymuyorum resmen normalde uykuyu seven biri değilim sabaha kdr oturabilirim ama şimdi gece 1 i zor görüyorum sabahta 11 den aşağı uyanamıyorum varmı sizdede uykuya bağımlılık olayı ?
Ortmenanne16 Smyrhcr bende 36. Haftamdayım. Bende eskiden hiç uyumak istemezdim enerjiktim uykuyla pek aramda yoktu. Ama bu haftalarda bı haller oldu bana yataktan koltuğa koltuktan kalkıp yatağa geçiyorum yemek temizlik falan hak getire 🤭🤭🤭 dogurcaz mi napcaz acaba
Kvsr-klm Smyrhcr valla 29. Haftamdayım ama delicesıne yatıyorum 1.2 de kalkıyorum aksam üstü bidaha uyuyorum doymuyom😀
Gigy Smyrhcr ay bana da yollayın azcik uyku 😌26.haftadayım sağa sola dönmekten ve saçma sapan rüyalardan anca sabah daliyorum uykuya 🙄bol bol uyuyun ne güzel ,minişin gelmesine bir şey kalmamış 😍
Smyrhcr Ortmenanne16 ya yalnız değilmişim demek 🙈 valla bilemiyorum bugun yarın doğurrrum diyom ama tık yok 🤣
[silindi] Smyrhcr bence uyuyabiliyorsaniz masaallah ne guzel sonra zaten uyutmayacak bebeginiz uyuyabildiginiz kadar bence 🥰 ben 29. Haftadayim uyuyamiyorum 1 aydir gunduzleri esim ise gittikten sonra uyursam bikac saat uyuyabiliyorum
Smyrhcr [silindi] ya deliksiz yatmıyorum tabi gece tuvalet yolunda mekik çekiyorum ama sabah 11 olmadan uyanamıyorum 😬
NaneLimon36 Smyrhcr ben gece 11 de uyuyup öğlen 2 de uyanıyorum kahvaltı yapıp tekrar uyuyorum akşam 6 da uyanıyorum 😄
Smyrhcr NaneLimon36 hahahha maşallah mı diyim oha mı diyim bilemedim aman sağlıklıysanız salla gitsin 🤣