ZeyHus33 bende 35+3 tryim 33 te başladı nstye girmeye , çok hafif sancın görünüyor dedi ilk bağladıgında , ikincisindede bişey demedi , 2 haftada bir gidiyoruz artık ben normal istiyorum 37 de çatı muaynem var önümüzdeki çarşambada kontrol bakalım ne diyecek , geçen hafta gittiğimizde 2.500 kiloyduk teyzesi 😍