Eessrra ilk haftalarda çok önemli değil demişti doktorum benim 28.haftam istesemde sırt üstü yatamıyorum evde bazen sırtımı rahatlatmak için azıcık yatıyorum sonra düzeliyorum hemen hele doktor muayenesine gittiğimde muayene bir saat sürüyor sırt üstü yatarken midem bulanıyor tansiyonum düşüyor soğuk soğuk terliyorum bayılacak gibi oluyorum her muayenede doktorum sen nasıl normal doğuracaksın çatalda sırt üstü yatman gerekecek diyor 😂 yani ilerde istesende sırt üstü yatamayacaksın canım o yüzden şu an dert etme ☺️