MeryemEnes123 Selamun Aleyküm bir sorum olacak ikinci çocuk olmuyor doktora gitdim her türlü test yaptık bana süt hormonumu ne o tetikliyor dedı acaba böyle olup düzelen varmı hormonlarda nasıl yapabılırım
eda2408 MeryemEnes123 arkadaşımda vardı dostinex diye bir ilaç var o süt hormonunun salınmasını engelliyor onu kullandı ikinci ayda hamile
Bsmlh MeryemEnes123 dostinex kullandınız muhtemelen ama kaç mg kullandınız ecz bakabılırsınız TC ile bende kullandım bır kullanımda düşmüyor süt hormonu
Kuzularm MeryemEnes123 benimde ikinci olmuyodu ilk cocugum 5 yasinda ne yaptiysak olmadi olmayinca bizde artik ustune dusmedik olmazsa olmasin dedik ve o ay hamile kalmistim kafama taktidigim olmuyomus megerse sizde takmayin bosverin istemiyo gibi davranin oluruna birakin
MeryemEnes123 Nusyaa kulandım ama sonradan doktora gıdemedım pandemıdrn dolayı hastaneler sıkıntılı dıye ilacın adını hatırlamıyorum yaa eyer kulanan varsa resmını atsa bılırım o ilaç olup olmadığını
Selvaa MeryemEnes123 bence aksatma tek tip ilac yok o hormon için senin değerlerine göre doktor doz ayarlaması yapıyor ona verilenle sana verilen farkli olabilir daha sonra daha çok sıkıntı yasama derim
Ysm1316 MeryemEnes123 daha önce kullandığınız ilaç doktor tarafından reçetelendiyse eczaneden gidip kimlik numaranızı söyleyin size çıkartıp verirler oradan bakabilirsiniz.. Verilen ilaçlar reçeteliyse döküm halinde çıkar..
subatannesiyim Agnucsston kullanmstm ben de ama süt hormonu sitres de etkiliyor stresten uzak durursanz kendiliğinden düzelir bile
MeryemEnes123 Kuzularm öyle olmuyor işte her ay bekliyorsun benim kızım şimdi 7 yaşında ilk eşimden ayrıyım yenıden evlendim 2 buçuk yıldır denıyoruz olmuyor ıkımızdede sorun yok
Mavi87 MeryemEnes123 doktora gitmeyi ihmal etme, tekrar tetkik yapar. Sonuçlarına göre ilaç verebilir
MeryemEnes123 Mavi87 devlete gıdemıyorum kadın doktor olmadıgı ıcın özellerde pahalı baya soydular resmen bızı