Zezeeeyyldrm Kolumu kaldıracak halim yok, iştah desen hiç yok bulantı var kusamıyosun ayyyy varmı benim gibi olan.. Bunlarin üstüne bide gurbet çekilecek dert değil kimsecikler yok eşimde çalışıyor😔
mucizem09_ Zezeeeyyldrm canim benim 4 bucuk haftalikken basladi baya kotuydu suan 10 haftayim biraz kendime geldim ben
portakalcice Bulantı yok ama halsizlik ve uyku hali fazlasıyla var. İştahım açıldı benim aksine 🙄 Ayvayi limonlu yemeyi denedin mi , bulantıya iyi geliyormuş.
Zezeeeyyldrm portakalcice portakal tek istiyor canim baskada bisey yok benimde istahim kapandi aksine 😔 bugunde yataktan cikacak halim yok ya hala yataktayim. Sen kac hafta oldun
portakalcice Zezeeeyyldrm takvimde 6+5 gösteriyor fakat doktor 6+1 olduğunu söyledi. İnşallah sagliklica gelsinler de bunları unuturuz.. ekmekle yoğurt yemeyi denedin mi bebek senden beslendiği için ilk aylar zorlama yine de kendini. İnşallah düzelir ama doktora gidince bu durumu söyle bence
mucizem09_ Zezeeeyyldrm oncekine gore cok iyiyim var ama eskisi kadar degil istahsizlik var sadece suan yesil elma meyveli yogyrt yiyebilirsin canim yesil elma iyi gelir
Zezeeeyyldrm portakalcice aynen kendim yapiyorun yogurdu bi kase onu ve bi haslanmis yumurta yiyorum o da zorla. Insallah canim saglikla gelsinlerde. Sende igne kullaniyordun dimi senle daha once konsutugumuzu hatirluyorum
portakalcice Zezeeeyyldrm evet canım iğne kullanıyorum, gebe oldugumuzu öğrenmeden önce iğneler hakkında konuşmuştuk :) aspirin vermedi ama kanama alanı varmış biraz
Zezeeeyyldrm portakalcice geçer inşallah canim birbirimizin guzel haberlerini duyariz insalalh ben bi kere tek gittik doktora keseyi görmeye 18 subattada gidecem insalalh kalp atisi ve bebisi gorurum sen ne zaman gidiyon
portakalcice Zezeeeyyldrm bana da 15 gün sonra gel dedi nasipse Çarşamba günü gidicem. Bu kez sagliklica kucağımiza alicaz inşallah çok inanıyorum ☺️ ama yine de insan endişe ediyor tabi. Güzel haberlerini bekliyorum ben de ❤️