Sarem Kızlar merhaba.17+1 haftalık gebeyim. Sol kasıgımdan bebek hareketlerni hissediyorum. Fakat kasıgıma dokundugumda sızlıyor. Sanki bi yerni vurursunda moraran yer acır ya öyle bir sızı. Normalmi sizce ? Bu durumu yaşayan varmı?