Evlendigim hemen hamile kaldim çok şükür kurtaj oldum karnımda öldü pıhtılaşma sorunum var 1 yıldır hamile kalamadim kurtajdan 3 ay sonra trioid cıktı ilaç kullandim düzeldi sonra 3 cm kist cıktı 2 aydır adet olmakta zorlaniyorum adetlerim duzenliyken şimdide yumurta tembelligi cıktı bu arada enfeksiyonla uğraşıyorum cidden yoruldum her ay birşey çıkıyor napicagiki bilmiyorum çok üzülüyorum yıprandım yumurta tembelligi nasıl oluyor ya cildircam herşey kötüye gidiyor