Helinnnssss Merhabalar hanımlar. Ben dün ve bugün iç camasirim da bı islaklik fark ediyorum da akıntı gibi değil ama böyle sanki ıslak yani. Kortum daha 26 haftaligim inşallah bı şey yoktur. Bunu yaşayan annelerimiz var mı?
YagmurAnnesi Helinnnssss sümüksü bir şey gibi mi canım. bir şey yoktur inşallah belki üşüttüysen falan akıntın mı var acaba
mlkkk Helinnnssss canım amniyon sıvısından şüpheleniyorsan o yeşilimsi bi sarı ve kokulu olurmuş eğer öyle değilse idrarını kaçırıyor olabilirsin bazen bende gece tuttuğumu sanırken çok az kaçırıyormuşum girince farkediyorum
Mineust Helinnnssss canım geceleri oluyorsa idrar kaçırıyorda olabilrsin yada terliyorda olabilir o bölgen. Renksizse
Mervuras26 Helinnnssss canım normal bakılıyor genelde benim de ara ada idrar gibi ıslaklık oluşuyor iç çamaşırımda , hamilelik döneminde normal olduğu söyleniyor
Helinnnssss YagmurAnnesi yani böyle sanki normal su dökülmüş gibi akıntı olsa biraz daha yoğun olur ya bu öyle değil 2 gündür hastaneye mi gitsem öğlenden sonra
Nnjwkwkl Helinnnssss banada aynı haftada başladı.o tarz birşey anlamadım özellikle idrardan sonra falan.hafif ıslaklik kalıyor
heyymomm mlkkk amniyon sıvısı saydam su renginde olmuyor muymuş 🤭 iki üç gündür benim de öyle gelip duruyor akıntı diyip geçiyordum haftam da ileri 39 dayım şu an şaşırdım epey
mlkkk Mzgnormann en son ne zaman muayene oldunuz bebeğin suyuyla ilgili doktorunuz bişey söylemediyse bi daha ki muayenede mutlaka sorun
Nnjwkwkl Mervuras26 sizin. Haftaniz nasıl acaba ne zmndr var ben de 10.gun önce kontrol vardı sordum norml.dedi hala devam ediyor
Bsmlh Helinnnssss ben 26 haftamdayım dr cagırdı bugun amnioşur testi al medikalden gel dedi yeşil oluyor dediler ama su gibi olur leke gibi alttan bakınca görünür de dedı sızmada
Nnjwkwkl Bsmlh naisl yani iç çamaşırında o gölgesi kalirmiymis su olsa benmde oluyor ıslaklık ama kuruyunca hiç leke.kalmiyor
AlinaET Nnjwkwkl siz kaç haftalıksınız bendede 3 gündür aynı sorun var idrardan sonra kalkarken 7 8 damla damlıyor akıntı renginde ama su gibi sıvı anlayamadım
Nnjwkwkl AlinaET bende 28 haftam 26 da kontrol vardı sordum olabilir dedi suyun falan gayet iyi dedi ama telaslandim
AlinaET Nnjwkwkl 2 haftadır var yani sizde bende yeni başladı inşallah böyle devam etmez insan telaş yapıyor benimde yarın kontrolum var soracağım inşallah bendekide normaldir doktora güvenmek lazım aslında
Nnjwkwkl AlinaET gttim canm turnusol testi yaptı suyumuza baktı şükür iyi dedi ama.ihmal etmemek lazım dedi doktor öyle.durumda iyi ki.geldin birşey yok ama için rht eder dedi
okunmusciklet Helinnnssss bende 1 haftadır senle aynı durumdayım hele birde yürürsem sanki altıma yapmış gibi oluyor İç çamaşırım haftaya doktora gideceğiz kontrol edecek Eğer kokulu ve yoğun ise akıntıdır dedi ama su gibi ise bebeğin suyu olabilir dedi malesef benimki de su gibi ve daha 22. haftadayız
okunmusciklet Nnjwkwkl haftaya gideceğim canım ama geçen hafta detaylı ultrasonda doktor suyunda gayet iyi demişti