birmelekannesi_ ben de sizin gibiyim ya gece 1bucuk civarı yattım sabah 5gibi uyandım hadi bir süre dön dön uyuyamadım sonra uyumusum 8 gibi simdide hala yatiyorum kalkamadim daha. Hamilelik daha da bozdu uyku düzenimi. Bebiş gelince zaten düzen hiç kalmıycak. Annelik kolay degil😓