Dali Selamlar, Günde bir fincan kahve içilebilir diye biliyorum.Kahve içmeyi cok seviyorum, sabahları bir fincan içiyorum. Sizlerde içiyor musunuz?
Boncukbeyinannesi Dali ben içiyorum evet türk kahvesi olursa normal bir fincan ama Nescafe olursa sütlü kendim hazırlıyorum. 1 fincandan zarar gelmez ama fazlası kafein sebebiyle protein emilimini azaltir
Oysul Dali selamlar, ilk haftalarda içmedim kıstım kendimi ama son 3 aydır falan günde bir fincan Türk kahvesi içiyorum.
1Anne2Bebek1Kopek Dali canim 1 barfak turk kahvesi icebilirsin bi zarari yok dedi doktorum ilk gebeligm de hic bulanti yasamamama ragmen cok sevdgm turk kahvesnden tiksinmistm. Ama suan yarn 10 haftalik olucam canim cekiyo hergun kahvaltidan sonrz oglulu uyutuyorm 1 fincan iciyorum keyifle ❤️
mlkkk Dali kafein tüketimi önerilmiyor ama günde bir fincan içilebilirmiş canım nescafeyi 3ü bir arada içiyordum ama hem şeker oranı artık çok gelmeye başladı hemde hamilelik öncesinde bile süt tozu sağlıklı gelmiyordu o yüzden granül kahve ve süt tozu aldım kendim süt tozunu kahveyi ve şekeri az tutarak içiyorum veya soğuk sütle kahveyi karıştırarak soğuk kahve yapıyorum.
Damlaltinay Kahveden kastınız nedir ? Yani nescafe mi, Türk kahvesi mi, americano mu? Sorun olmaz bir fincandan. Fazlası kansızlık yapar içmeyin.