Deletedmom71 Yurda44 kaçıncı ayınızdasınız? Belli bir haftadan sonra sorun olmuyor ama tam bilmiyorum doktorunuza sorun, bişey olmaz derse gidin dişçiye boşu boşuna eziyet çekmeyin. Aman kolonya falan basmayın evde kendi kendinize çözümler bulmayın.
BuseGizemztrk Yurda44 14. Haftada çektirdim ben doktorumla konuşup, çünkü kırılmıştı çektirmezsem enfeksiyon kapabileceğini söylediler. Diş doktorunada hamile olduğumu söyledim daha dikkatli davrandı
Tubaeroleymen Yurda44 4 aylıkken doktordan rapor alarak 20 yaş disimi çektirdim bı sorun olmadı Allah'a şükür hamilelere özel az bı dozda iğne yapılıyor bebeğe etkisi olmayan biraz geç uyuşuyor ama sonuçta uyusuyor.bide devlet hastanesi bu sorumluluğu alamayiz dediler özel bir klinikte çektirdim
Yurda44 Deletedmom71 23 haftalik canı m dün gece o kadar çok ağrıdı ki kafamı duvara vuraşim geldi valla ne yalan diyiyim kolonyagıda aklimdan geçmedi değil
Yurda44 BuseGizemztrk ben de gittim doktordan izin kağıdı aldım cekilebilir dedi ama nebilim yine de insan korkuyor zararı olur mu diye antipyotik yazdı dedi onu bitir gel cekeyim
Busrakgul Benimde 4 5 gundur cok kotu agriyodu dayanamdim artik doktora gittim kanal tedavisi yapilmasi gerekiyor yoksa disini kaybedersin dedi doktorumla gorustum kagit imzaladi lokal anestezi altinda hepsini yapabilir diye dun yaptirdim bir seans daha var disci cok dikkatli davrandi hamile oldugum icin bu arada 34.haftamdayim
Mrvfth Ben diş tedavisi yaptırırken hamile kaldığımı öğrendim. Kanal tedavisi yaptırıyordum şimdi11. Haftadayım bu döneme kadar antibiyotikte kullandım dişime de ilaç yerleştirdiler dr.lar gebelikte ne kullanacağını gayet iyi biliyor kendinizi sıkmayın ağrı çekmek daha sıkıntı karnınızın kasılmasına Neden olur o yüzden geciktirmeden kontrole gidin bence
Tubaeroleymen Yurda44 amin inşallah doğuma az kaldı bı doğursam hemen dış hastanesine atacağım kendimi 😊çok kötü bişey Allah korusun diş ağrısı düşüğe bile neden olabiliyormus hamilelik boyunca 6 tane dişim kırıldı bebeğim için zar zor sabrettim.