Asyaayaz1 diğer postta yazmıştım sana cnm ılık duş alıp uyumayı dene rahim ve damarlar genişlediği için baş ağrısı oluyor sakin bir hastane varsa acilde serum yada bir iğne yaptırabilirsin ben gidemiyorum kızımda var diye. Yada eczaneden bı stick var gebeler için sakaklara sürülüyor ondan alabilirsin veya nane yağı al oda ise yarıyor bende evde cebellesiyorum