Kızlar yarın aşı olucam bir o kadar da korkuyorum herkes çok acıyor falan dedi Yarın yapıldığında acısını hemen gösteriyormu 🙊
Ha bide şu var memleketime gitmeyi düşünüyorum yarında gitsem çok agrı olurmu ya 🤦🏼♀️6 saatlik yol bide 🧐Sizce acısı cokmu 🙊