Yeliz123 Kizlar biraz once kalktigimda nisanimin geldigini farkettim kahverengi kanli akinti bu nisan di mi telas yaptim napmaliyim dogum yapan anneler suan sancim yok sanciyi mi bekliyim yoksa hemen gideyim mi doktora ?
Deryak Yeliz123 nişan gibi gözüküyor hemen Doğum olmaz nişan olunca sakin kalabilirseniz hemen gitmeyin evde daha rahat sancıları çekersiniz
Mesutcandan Yeliz123 benimde öyle olmuştu sabah gelmişti hastaneye gidince geri eve göndermişlerdi 1gun sonra doğum oldu. 5dk da bir sanciyla gittim ama suni sanciyla oldu.. sancinizi evde çekin bence
Deryak Yeliz123 ya ertesi güm de doğuran var 1 hafta sonra da o bünyeyle alakalı ama sancılarınız 10 dakikaya falan düşene kadar evde daha rahat edersiniz sürekli açılma var mı diye gelip kontrol eden olmaz en azından ama tabi ki kendi kararınız
Masalim Keşke doktorunuza söyleseniz bana doktorum demişti çünkü kanama suyun herhangi biri olursa gel die haberi olsun
Masalim Yeliz123 tmam canim ozmn cunku insan ne olursa olsun bi tedirgin oluyo hic degilse haberi olsun belki gormek ister inslh hayirlisiyla kucagina alirsin yavrunu darisi bize inh 😊
Yeliz123 Masalim amin canim aradim gel dedi biseyler yiyip gidicem.. sag saglim saglikla kucaklarimiza alalim ins