Edahmm Minnakkkk yok daha ögrenmedim biraz beklemek istiyorum parti yapabilirim ☺️ Bende yemek yapamıyorum hatta yiyemiyorumda kivi bu aralar çok rahatlatıyo
Minnakkkk Edahmm hiç denemedim kivi ama bende hiç yiyemiyorum hersey kötü gözüküyor bana da erkeğe benziyor dedi ama emin olamadı bazen kızlarda da olabiliyor o çıkıntı dedi bi sonraki kontrolü bekliyoruz 😊
Edahmm Minnakkkk ay geçen instada bi doktara gelen kadın yüzük testi yaptım dedi sonra cinsiyeti aynı çıktı bende yaptım erkek çıktı ama fiziksel olarakta popo büyüdü rabbim sağlıklı versinde istegim kız ama sanki erkek olucak gibi geliyo 🥺
Happy- mucizebebek35 14+5 im bende bulanti hic olmadi uyku hali yorgunluk falan hic olmadi ilk kizimda cok kotu gecirmistim bunda hic bilmiyorum hamile oldugumu 😊
Kedisever3535 Bende 14+0 bugün Göbeginiz cıktı mi kızlar.. cumartesi kontrol var bakalım.tam.olarak cinsiyetimiz ne meraktayiz
Kedisever3535 Havvaylmz canım bana perinatolog kiz dedi kendi doktorum.erkek dedi. O yüzden bilemedim..cumartesi inşallah kesinleşir. Gerçi sağlıklı olsun da önemli değil. 3 lü test 4 li test yaptrcak misiniz peki
Minnakkkk Edahmm sağlıklı olsunlar da gerisi hiç önemli değil 🥰 ben inanmıyorum öyle testlere yok popo buyur karın falan hikayelerine ilk çocuğum kız herkes erkeğe benziyor karnın deyip durmuştu o zamanda şimdi niyeyse ben yine kız gibi hissediyorum. Nasip 😀
Kedisever3535 Havvaylmz bana da bisey demedi benimde çok şükür güzel çıkmıştı. Bakalım kendi doktoruma 2 hafta sonra randevum
Havvaylmz Kedisever3535 bende Mart ortasında falan giderim birdaha çok fazla ultrason da iyi değil diyorlar bilmiyorum
mucizebebek35 Havvaylmz valla ben ayın dolmasını iple çekiyorum dayanamıyorum hep görmek istiyorum ilk de olunca daha çok öyle oluyor herhalde 😍
tanya25 mucizebebek35 bende 13+2yim göğüs hassasiyetim yavaş yavaş yok oldu zaten bulantımda hiç olmamıştı. Akıntım oluyor ara ara idrar tahlili yaptırdım enfeksiyon çıkmadı ama su gibi ıslaklık oldu bi iki kez sizler de de oluyor mu acaba?
mucizebebek35 tanya25 evet bende de oluyor o akıntı da oluyor ben progesteron ilacı kullanıyorum o da akıntı yapiyor
Havvaylmz Kedisever3535 valla ne bileyim hep kulaktan dolma laflar tabi sağlıklı olduktan sonra dr ayda bir gel dedi ona göre ayarlıyorum gidiyorum işte