mucizebebek35 12. Haftada gitti bulantılar, rahat yemek yemeye başladım ama 18.hafta bütmek üzere ve benim bulantılar tekrar başladı 😔 niye öyle oldu anlamadım. Hevesim kursağımda kaldı nası seviniyodum rahatladım diye. Hem de ilk 3 ay o kadar bulantıya rağmen hiç çıkarmamışken bu sefer o kadar şiddetli oluyor ki maalesef çıkarıyorum 🥺