Smanrsmsk61 Bende sizin gibiydim sadece farkımız benim 6.haftada başlayıp 14.haftamda sona ermişti. Ama hiç kusmam olmamıştı öğürme sadece.. Bu kadar zaman aralığında tek besin kaynaklarım; maden suyu, çubuk kraker, yeşil elma üstüne tuz limon arada da bol yoğurtlu makarna çok çok az..doktoruma her seferinde soruyordum bebeklerim nasıl beslenecek diye ikiz gebeliğim benim ve doktorum asla korkmaman gerektiğini bebeklerimin zaten benim kanımdan yeterince vitamin vs aldığını burada sorunun aslında benim olduğunu ben yiyemediğim için halsiz bitkin düştüğümü dile getirirdi. Ki hem ilaç kullanıyordum hemde serum takviyesi alıyordum. Su asla içemiyordum. Sizde korkmayın endişe etmeyin bebeklerimiz bizden besleniyor sizde kendinizi zorlamayın inşallah geçecek çoğu bitti azı kaldı diyelim🙏🏻 Yine doktorunuza danışın tabiki ilaç kullanımı verebilir sizede şifa diliyorum☘️