Kızlar ayaktayken karnımın altına hamileliğimizin başladığı kısıma sancı giriyor yürütüyor ama yürürken ağrıtıyor tam uzanıncada rahat edemiyorum oturma pozisyonunda rahat ediyorum anca :( tuvale gidiyorum yapıyorum ama bitincede ağrıyor idrarımı damla damla yaptığımda oluyor böyle tuhaf gaz, hava sancısı gibi ama afedersiniz yapıncada geçmiyor bu neden böyle oluyor ya yaşayan var mı 40. Haftadayım