Daniellaa Biran önce kucağıma almak istiyorum aylar çok çabuk geçsinnnnn siz de öyle hissediyor musunuz 🥰
Nslhnkr Daniellaa sorma eşime keşke hamilelik 2 gün olsa diyip duruyorum oda ha oldu diyo 😂 yani sen düşün sabırsızlığımı😂😇
mavi2021 Daniellaa ılk gebelıgım çok heyecanlıyım acaba nasıl olacak günler gecmıyor ki gün sayıyorum artık bebegımı kucağıma alayım
Elifaltun Daniellaa aynen esim sayma saydikca gecmez diyor ama nasil saymiyim diyorum haziranda dogum olcak nasipse ama aylar yil gibi geciyor 🙈
Peraaaa Ben.. Birazda zor geçiyor gebeliğim Bide tüp bebek annesiyim :) biran önce zaman geçsin kokluyum istiyorum Keşke 9 ay olmasaydı :))))
Bsmlh Peraaaa çok ozverı ıster tüp bebek zordur sancılıdır ama güzeldir rabbım sorunsuz nasıp etsın benımde öyle
Kaderimm Daniellaa inan nasıl geçtiğini bilmiyorum şuan 18 haftaya girdik satınca gecmiyor gerçekten akışına bırakmak gerekiyor 🤗 bazen eşime takiliyorum al birazda sen taşı diye 😂🙈
Daniellaa Kaderimm onu ben mide bulantılarım varken çok diyordum dayanmıyorum çok zor biraz sen taşı diye 😂
Bsmlh Daniellaa yok yok öyle demeyın bende öyle dedım allah muhafaza zamanında gelsın takvım kolay geçsin diyin zira bana günler ¾ katladı duayı ederken zamanında hayırlısı demek en ıyısı 25+4 üm heran diyor dr
Peraaaa Bsmlh sizindemi tüp bebek.. Ah o iğneler.. O bebeği zor kazanılış.. Şimdide sorunlar bitmiyor.. İnşallah kucağımıza alırız
senaack Daniellaa bende öyleydim ama şimdi son 28 gün korkuyorum çatı muanesi doğum dikişim olursa korkusu😔
Daniellaa senaack korkma canım ya Allah gücünü kuvvetini verir inşallah sen içini ferah tutmaya çalış
Linam6868 Daniellaa Aynen valla bende hemen geçmesini istiyorum 1 buçuk yaşında kızım var ama yine de bunun heyecanı başka beni ne zorluklar bekliyor onu da bilmiyorum 🙃🙂