Merhaba güzel anne ve anne adayları .. karnımdaki sertlikler hakkında bi rpost açmıştım dünde kan değerlerimi verdim magnezyumum yüksek çıktı daha dokturmla yüzyüze görüşemedim ama bana yediğime dikkat etmemi bide magnezyum ilacını içmememi söyledi böyle bir durum yaşayanınız varmı magnezyumu ağrılarım için almıştım