prm1994 Merhaba, 38+2 yim 5-7 dk arayla tüm karnım kasılıyor. Ağrı yok. Açılma da yokmuş dün kontrole gittim. Bu kadar sık kasılma Bebek için bir problem oluşturur mu? Benimle aynı haftada olanlardan bunu yaşayan var mı?
Mom_teacher prm1994 canım dün akşam bana da oldu 1saat sürdü o şekilde, bende 38.haftadayım, sonra geçti ama. Doktorum bebeğin hareketlerini takip et diyor hep, sonrasında bebek hareketliydi onun için endişelenmedim ama devam etmez inşallah
Svcnbydmr prm1994 bu haftalarda normal dedi bana da bebeğin alanı daraliyormus bende 38 deyim hareket ettiği sürece sıkıntı yok bol bol yürüyüş yap iyi gelecek